LEARN FREE HERE

عکس قسمت "درباره من" قالب

سلام به تازه های بیانی

توی این پست میخوام به تازه هایی که نمیدونند چطوری باید

برای قسمت درباره من ( about me ) قالب وبلاگشون که گاهی سمت چپ

هست و گاهی سمت راست ، عکس انتخاب کنند یاد بدم که از کجا میشه انجامش داد

میدونم اکثر کسایی که این پست رو میخونند بلدنند ولی بعضی جاها دیدم که پرسیده شده پس تصمیم گرفتم بذارم آموزشش رو

 

- اول باید گزینه ی تنظیمات رو از سمت راست مرکزمدیریت اتون کلیک کنید

- بعدش گزینه ی مشخصات اولیه ارو کلیک کنید

- طبق تصویر زیر اول دکمه انتخاب تصویر رو ( مرحله یک ) کلیک کنید تا صندوق بیان براتون باز بشه

 

 

- عکس مورد نظرتون رو اگه دارید توی صندوق انتخاب کنید و اگر ندارید میتونید آپلودش کنید با زدن دکمه ارسال فایل جدید و بعدش عکس مورد نظرتون رو انتخاب کنید و دکمه ارسال رو بزنید تا براتون آپلود بشه

- بعد از انتخاب ، عکستون به طور خودکار جایگزین میشه که شما باید دکمه ذخیره ارو

( مرحله دو ) کلیک کنید تا عکس توی قالب ظاهر بشه .. تمام

ممنون از توجهتون

موفق باشید :)

سلام یه سوال، من جدیدا اصلا نمیتونم عکس از درایو خودم آپلود کنم، مثلا برای همین تغییر عکس قسمت درباره من وقتی میزنم روی انتخاب عکس پیام میده شما از صندوق خارج شدید.

اما وقتی وارد صندوق هم میشم باز نمیتونم عکس انتخاب کنم🙁

حالا برای پستا میشه از آدرس اینترنتی استفاده کرد ولی برای این نمیشه... می‌دونی چیکار باید بکنم؟؟ مرسی💙

♛لینـ בا♛
سلام
فکرکنم با گوشی اینطوری میشه
برای منم این مشکل بود و حل هم نشد :/
برای همین با لبتاپ تا کامپیوتر این کارهارو میکنم :)
ولی تو یه بار تاریخچه و داده هاتو بپاک
دوباره وارد شو ببین چطوره
و البته من اکثرا مستقیم میرم داخل صندوق بیان و آپ میکنم bayanbox.ir
بعدش عکس رو میذارم

آهان درسته 

باشه 

خیلی ممنونم 💙💙💙

♛لینـ בا♛
خواهش میکنم عزیزم :)
بازم اگه نشد با خود بیان مطرحش کن
قسمت تماس با بیان

❤❤️❤️

آره همین کارو میکنم مررررسی 😇

♛لینـ בا♛
خواهش میکنم عزیزم :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
ԀѺИ'Ҭ СѺթү թLՀ
јԱՏҬ LЄѦГИ іҬ
Designed By لیندای اعظم