LEARN FREE HERE

معرفی بازی های کم حجم گوشی !

 

سلام عزیزان گل و گلاب.. 

خوب بلخره پست رو آماده کردم.. 

معرفی بازی های کم حجم و باحال و ساده برای گوشی های موبایل.. 

من خودم هم بازی هارو انجام دادم و خیلی هم لذت بردم و حال کردم 👌

خوب بریم سراغ معرفی اشون 😇


 

 

1- Stickman : draw animation, creator & maker, drawing 

 

 

استیک من.. 

این بازی انواع خودشو داره.. 

یه بازی نقاشی مانند.. انیمیشن سازی.. 

خودتون اسلاید اسلاید نقاشی هارو می‌کشید و پلی رو می‌زنید.. 

همه نقاشی هاتون به ترتیب مثل یک انیمیشن پلی میشه.. 

حجم 11 مگ.. اندروید بالا نمیخواد زیاد.. 

خیلی هم کار باهاش ساده است.. 

انواع دیگه ی این بازی.. خودشون محیط نقاشی ارو آماده کردن.. 

و شما توی اون بک گراند فقط باید اکشن رو نقاشی کنید.. 

تا توی اون مکان انیمیشن انجام بشه.. 

 


 

 

2- Arrow - Now with 1200 levels

 

 

Arrow.. 

این بازی خیلی ساده است و البته یکم چالش‌ برانگیزه.. 

خیلی بازی کردم با این.. خیلی هم عالیه.. 

ساده و باحال.. 

حجمش 18 مگ.. فکرکنم اندروید زیادبالایی هم نمیخواد.. حالا امتحانش کنید.. 

به این صورته که.. یه دایره وسط صفحه هست.. 

و توی هرمرحله یک تعداد چوب.. یا یچی شبیه سوزن ته گرد.. 

میده بهتون و شما باید اینارو کنار هم بچینید بدون اینکه به بقیه برخورد داشته باشه.. 

با لمس صفحه گوشی خیلی راحت این سوزن ها یا همون چوب ها پرتاب میشن.. 

گاهی هم خودش توی برخی مراحل از قبل چوب یا همون سوزن هارو گذاشته.. 


 

 

3- Stack Ball - Blast through platforms

 

 

Stack Ball.. 

من به شدت این بازی ارو دوستش دارم.. 

و مطمئنم همه اتون دیدید این بازی ارو.. 

چون کلی تبلیغ می‌شده توی هربازی یا برنامه ای که می‌رفتید.. 

برای من این بازی یه آرامش اعصاب خاصی میده.. 

انگار حرصتو سر این دیوارها خالی میکنی.. 

حجمش 26 مگ.. فکرکنم این باید اندروید بالا باشه براش.. بازم امتحان کنید.. 

اینجوریه که.. صفحه ارو که لمس میکنید توپ به سمت پایین میاد.. 

و صفحات رو میشکنه.. البته فقط صفحات رنگی ارو.. 

صفحات مشکی شکسته نمیشن و توپ برخورد کنه.. توپ خودش میشکنه.. 

 


 

 

4- Swipe Brick Breaker

 

 

و اما این بازی.. اسمش رو که دیگه دیدید.. 

اوایلش آسونه.. رفته رفته که تعداد هرمکعب بالا میره خیلی سخت میشه.. 

من دیگه آخرین رکوردم 200 امتیاز بود.. اونم دوماه تلاش کردم کلی باختم تا تونستم رکورد بزنم..

دیگه طرز کارش رو هم که میدونید.. ینی با دیدن عکسش میشه فهمید.. 

به زبان ساده.. نشانه گیری پرتاپ و ترکوندن.. همین..

حجمش 22 مگ.. آفلاین.. کمترین اندروید هم نصب کردم باز شده.. 

 


 

 

5- Sea Battle

 

 

و اما.. Sea Battle.. 

من به شخصه عاشق این بازیم.. داداش هام هم همینطور.. 

اتفاقی پیداش کردم.. هم آفلاین هم آنلاین.. 

اگر یادم باشه برای بعضی امکانات آنلاین بودن لازمه.. 

ولی برای بقیه باید با بازی و برنده شدن امتیاز بیاری تا بتونی تجهیزات بخری.. 

یه بازی روی کاغذ هست.. مث بازی جنگ تانکی که با خودکار با برگردوندن کاغذ انجام می‌دادیم.. 

منتها این دارای بمب های باحال و فضای خیلی باحالتره.. واقعا میترکه.. 

خودتون حالت نظامی اتونو می‌چینید اول بازی.. خودش لاین هارو نشونتون میده برای هر تجهیزات رو.. 

همه وسیله ها زیردریایی هستن.. ینی طرف مقابل هیچی شمارو نمیبینه.. فقط شانسی مربع هارو میزنه و بمب هارو پرتاب میکنه.. خالی باشه نمیترکه.. 

خالی نباشه میترکه و ضربدر میخوره روی تجهیزات.. 

حجمش 17 مگ.. اندروید پایین قبول می‌کرد موقعی که من نصب کردم.. 

خلاصه اینکه بازی باحالیه.. بشدت پیشنهادیه.. پسرا امتحان کنن شاید خوششون اومد.. 

 


 

خوب اینم از پست معرفی.. 

بازم اگر به بازی باحال و کم حجمی برخوردم آپدیت میکنم پست رو.. 

امیدوارم از بازی ها لذت ببرید..

اگر هم بازی ارو نصب کردید خوشحال میشم تجربه اتونو بهم بگید.. 

ممنون از توجهتون.. 

و 9 تا لایکی که برا پست نظرسنجی دادید 😂😇

اگر دوست داشتید بهم بگید.. 

بعد از این یه پست معرفی برنامه های کوچیک و کاربردی رو هم میذارم درآینده احتمالا.. 

=) 

 

Monday 1 Dey 99 , 10:17 ژنرال چونگ یونگ

عالی .

♛لینـ בا♛
ممنون
Monday 1 Dey 99 , 10:50 نویسنده آشنا

سلام،بازی شماره 2 و 5 رو دیدم🌹:) سرگرم کننده است

بقیه رو هم تست میکنیم...

خسته نباشی، بازی های خوبی هستن:))

♛لینـ בا♛
سلام.. خیلی عالین 👌
حتما.. 
ممنون =) 

عالی

بیشترشو تست کرده بودن ^^

♛لینـ בا♛
ممنون =)
پس کاملا اهل بازی گوشی هم هستی =) 
Sunday 3 Esfand 99 , 09:18 melika.army 1234

نورا؟

♛لینـ בا♛
نورا کیه؟؟ :/

چه خاطره انگیز بودن :)

♛لینـ בا♛
خیلی :) 
بهترین سایت موبایل و تلفن همراهmymobileshop.ir
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
ԀѺИ'Ҭ СѺթү թLՀ
јԱՏҬ LЄѦГИ іҬ
Designed By لیندای اعظم