LEARN FREE HERE

کد قرارگیری video و Audio در وسط

سلام مجدد

توی این پست دو تا کد میذارم که از آقای نویسنده آشنا گرفته بودم قبلا

من خودم خیلی حساسم به اینکه پستم تمیز و مرتب باشه

پس به این هم اهمیت میدم که video و audio هایی که میذارم

دقیقا در وسط ( center ) مطلبم قرار بگیرند

برای ایجاد این تغییر در قالبتون مراحل زیر رو انجام بدید

نکته : برای اجرای این کد ها قالبتون حتما باید از قالب های بیان یا قالب های عرفان باشد .

 

شماره یک ( قالب ) و شماره دو ( ویرایش CSS قالب فعلی ) ارو کلیک کنید

 

 

بعد از این مرحله صفحه زیر براتون باز میشه که باید برید به آخر کدهای موجود و یک enter بزنید تا یک خط دیگه توی قالبتون ایجاد بشه

نکته : برای هر کد جداگانه یک خط لازمه !

 

 

خط هارو که ایجاد کردید این کدهارو copy و هرکدوم رو در خط جداگانه paste کنید (شماره یک تصویر زیر )

برای video :

.post .video{text-align:center!important;}

برای audio :

.post .audio{text-align:center!important;}

 

به صورت زیر باید باشه نتیجه کارتون که بعدش باید شماره دو ( ذخیره ) ارو فشار بدید تا تغییراتتون توی قالبتون اعمال بشه و تمام !

 

 

امیدوارم توضیحاتم کامل بوده باشه و از کدها راضی باشید

ممنون از نویسنده آشنا و ممنون از توجهتون :)

 

Saturday 4 Mordad 99 , 13:03 لاو بى تى اس 😐😬

چه جالب! 

فک کردم فقط خودم این مشکلو دارم:/😬😬😬😬رو مخمه! 

♛لینـ בا♛
نه منم دارم XD

خشته نباسی :))

♛لینـ בا♛
ممنون :)
Saturday 4 Mordad 99 , 13:12 لاو بى تى اس 😐😬

راستى دفعه قبل داشتیم حرف مى زدیم نتمو خاموش کردن.. 

بعدنش هم ک اومدم گشادیم اومد بیام بت بگم:/

به هرحال میانه

♛لینـ בا♛
کنچانا XD

من اینجا رو کِی فالو کردم ؟ O_O

Dr Cyber32
وب آهنگ بود...
تغییر کاربری داده.
منم اینجام به ادمینش کمک کنم :)

عه چ باجال

راستی

این مشکل گروفایل رو حل کنید

اگه بلد نیستید

کلیک!

♛لینـ בا♛
:)
حل کردم داداش
کدشو داشتم :)
ممنون بابتش :)
اینم قراره پست کنم :)
Wednesday 15 Mordad 99 , 19:54 آلباتروس ...

برای عکس نمیشه کاری کرد که وسط باشه ؟

♛لینـ בا♛
میشه عزیزم
وقتی میخوای پست رو بنویسی اون بالا توی کادرت
سه تا حالت نوشته هست وسطی ارو باید بزنی
که نوشته ات از وسط شرو بشه بعدش همونجا درج تصویر رو بزن
انتخاب که کردی عکست خودبخود وسط میفته
اگه بازم نفهمیدی بگو برات توی پست تصویرشو بذارم :)
Wednesday 15 Mordad 99 , 20:49 آلباتروس ...

راستش متوجه نشدم 

♛لینـ בا♛
باشه برات پستش میکنم :)

عالی

من استفاده کردم

ممنون

♛لینـ בا♛
خواهش میکنم
خوشحالم کمکی کردم بهتون ^^

سلام

با اینکه قالبم از عرفانه و دقیقا مراحل این پست رو انجام دادم اما بازم ویدیو وسط چین نمیشه. به محض درج شدن در گوشه قرار میگیره و جابه‌جا هم نمیشه. میدونید علتش چیه؟

♛لینـ בا♛
سلام 
حتما باید انجام بشه اگر با مراحل رفته باشید
ممکنه قالبتون سنگین باشه اینطور که من دیدم
برای این کار میتونید بعد از دوخط اول پست که نوشتید یا بعد از عکسی که برای پستتون گذاشتید ادامه مطلب رو بزنید که حجم کمتری بیاد و قالبتون در وهله اول سبک بارگذاری بشه..
و دلیل دوم هم ممکنه که قبل از علایم نگارشی آکولاد کد رو جایگذاری کرده باشید
و دلیل سوم اینکه ممکنه ذخیره نشده باشه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
ԀѺИ'Ҭ СѺթү թLՀ
јԱՏҬ LЄѦГИ іҬ
Designed By لیندای اعظم