LEARN FREE HERE

کدهای effect تصویر قالب بیان

سلام عزیزانم

امروز با پنج تا کد خوشگل اومدم که از خانم فاطمه گرفتمشون

خیلی خوبه این کدها .. افکت تصویر برای قالب هاتونه

به طوری که با سیستم که هستید وقتی موس روش میره افکتش عمل میکنه

من خودمم تو قالب هام استفاده کردم و راضیم پس تصمیم گرفتم

برا شما هم بذارمشون .. پس بریم سراغشون

 

اول آموزش میدم شاید کسی ندونه باید چجوری انجامش بده ..

- طبق تصویر زیر مراحل یک (قالب) و دو ( تنظیمات CSS قالب فعلی ) رو کلیک کنید

 

 

- بعداز این کار صفحه زیر براتون باز میشه که باید برید به آخر کدهای های قالب و ( مرحله یک )

دکمه enter را بزنید تا یک خط جدید براتون ایجاد بشه !

- کدهای نوشته شده ارو میتونید از لینک های زیر دریافت کنید و به انتخاب خودتو یکیشو copy کنید و در اون خط جدیدی که ایجاد کردید paste کنید !

(درآینده پیش نمایش کدهارو هم قرار میدیم)

 

 

- بعد انجام کارتون باید دکمه ذخیره ( مرحله دو ) ارو کلیک کنید تا تغییراتتون ذخیر بشه و زحمت هاتون هدر نره !

 

===================================

حالا میریم سراغ کد ها :

 

1- دریافت کد 1

 

--------------------------------

 

2- دریافت کد 2

 

--------------------------------

 

3- دریافت کد 3

 

---------------------------------

 

4- دریافت کد 4

 

----------------------------------

 

5- دریافت کد 5

 

------------------------------------

 

اینم نمونه ای از کد هاست که من استفاده کردم :)

حتی روی عکس کامنت دهنده ها و دنبال کننده هام عمل میکنه :)

 

 

---------------------------------------

 

امیدوارم از کدها راضی باشید !

ممنون از توجهتون :)

موفق باشید :)

 

Sunday 12 Mordad 99 , 03:08 فاطـــღـــمـه ツ

ممنون لینک کردی :)

♛لینـ בا♛
خواهش میکنم آبجی گلم :)

کاش نمونه هاشو میزاشتى:")

من نمد بزارم یا نه چون نمد هر کدوم چطوره:/

 

+راستى چطو ازون چیزا بزارم که میریزه پایین؟! ":/

♛لینـ בا♛
نتونستم ینی امکانش نبود..
یکی یکی امتحان کن دیگه.. 
من خودمم همینکارو کردم 🤦‍♀️😁


+ خیلی چیزا میریزن پایین
فقط منظورتو بگو من بهت بگمش

مى دونى ک کیونم گشاده.... 

 

 

مثلن ىکى برگ ریزون مى زاره تو وبش:/

بهم بگو چطو... 

♛لینـ בا♛
منم همینطور ولی این یکی ارو انجامش میدم
توهم انجامش بده 😂🤦‍♀️

بذار برات آموزشش رو میذارم

😂سعى مى کنم

 

ممنان*-*

♛لینـ בا♛
بیشتر سعی کن 😂😂🤦‍♀️

خواهش میکنم 😁👌

میشه توی قالب یکاری کرد بعضی خط ها خونده نشه؟

مث c++ که با دوتا // خط خونده نمیشه....

Smol Happy Doggo
سلام
آره میشه (:
<!--  -->
اون وسطش که جای خالیه کداتو بذار...

ببخشیدخیلی سوال میکنم ولی چرا css قالبم 5 خطه....

Smol Happy Doggo
سی اس اس قالبت inlineه
یعنی تو خود کد های اچ تی ام ال قالبت تو تگ <style> قرار داره...

اهن مرسی

Smol Happy Doggo
🙏🙏🌷
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
ԀѺИ'Ҭ СѺթү թLՀ
јԱՏҬ LЄѦГИ іҬ
Designed By لیندای اعظم