LEARN FREE HERE

کد ریزش عکس برای قالب بیان + بسته عکس + آپدیت

سلام به همه.. 

امروز با یه آموزش برای قالب هاتون اومدم.. 

و البته درخواستیه..و لازمه بگم از وب دوست خوبم افشین برش داشتم.. 

به صورت تصویری قراره یادتون بدم که راحت تر باشین.. 

 

- خوب اول میرید به قسمت قالب..بعدش گزینه ویرایش ساختار قالب فعلی ارو کلیک میکنید..

- کد زیر رو طبق تصویر بعدش تو جایی که مشخصش کردم (مرحله1) کپی پیست کنید.. 

 

<!--------paeez----------->
<div class="fallingLeaves">

<span></span>

<span></span>

<span></span>

<span></span>

<span></span>

<span></span>

<span></span>

<span></span>

<span></span>

<span></span>

<span></span>

<span></span>

<span></span>

<span></span>

<span></span>

<span></span>

<span></span>

<span></span>

<span></span>

<span></span>

<span></span>

<span></span>

<span></span>

<span></span>

<span></span>

<span></span>

<span></span>

<span></span>

</div>

<!--/------paeez/----------->

- طبق این تصویر..

 

- بعدش حتما گزینه ذخیره ( مرحله2 ) ارو کلیک کنید..

- و حالا کد زیر رو ببرید آخر کدهای قسمت ویرایش css قالبتون و کپی پیست کنید.. 

 

/************ falling ****************/

.fallingLeaves {
    text-align: center;
    position: fixed;
    width: 100%;
    height: 100vh;
    top: 0px;
    pointer-events: none;
    z-index: 9999999999;
}
.fallingLeaves span {
    display: inline-block;
    width: 80px;
    height: 80px;
	margin: -280px 40px 54px  -34px;
background: url(http://bayanbox.ir/view/4134513399720456630/leaf.png);
    background-size: 30px;
    background-repeat: no-repeat;
    
    -webkit-animation: fallingLeaves 10s infinite  linear;
    -moz-animation: fallingLeaves 10s infinite  linear;
}
.fallingLeaves span:nth-child(5n+5) {

    -webkit-animation-delay: 1.3s;
    -moz-animation-delay: 1.3s;
}
.fallingLeaves span:nth-child(3n+2) {

    -webkit-animation-delay: 1.5s;
    -moz-animation-delay: 1.5s;
}
.fallingLeaves span:nth-child(2n+5) {

    -webkit-animation-delay: 1.7s;
    -moz-animation-delay: 1.7s;
}

.fallingLeaves span:nth-child(3n+10) {

    -webkit-animation-delay: 2.7s;
    -moz-animation-delay: 2.7s;
}
.fallingLeaves span:nth-child(7n+2) {

    -webkit-animation-delay: 3.5s;
    -moz-animation-delay: 3.5s;
}
.fallingLeaves span:nth-child(4n+5) {

    -webkit-animation-delay: 5.5s;
    -moz-animation-delay: 5.5s;
}
.fallingLeaves span:nth-child(3n+7) {

    -webkit-animation-delay: 8s;
    -moz-animation-delay: 8s;
}
@-webkit-keyframes fallingLeaves {
  0% {
    opacity: 1;

	-webkit-transform: translate(0, 0px) rotateZ(0deg);
  }
  75% {
    opacity: 1;

	-webkit-transform: translate(100px, 600px) rotateZ(270deg); 
  }
  100% {
    opacity: 0;

	-webkit-transform: translate(150px, 800px) rotateZ(360deg);
  }
}
@-moz-keyframes fallingLeaves {
  0% {
    opacity: 1;
    
	-webkit-transform: translate(0, 0px) rotateZ(0deg);
  }
  75% {
    opacity: 1;
   
	-webkit-transform: translate(100px, 600px) rotateZ(270deg); 
  }
  100% {
    opacity: 0;
    
	-webkit-transform: translate(150px, 800px) rotateZ(360deg);
  }
}


/*******************end falling*****************/

خوب به درخواست دوستان از رفیقم افشین کدی ارو آوردم براتون.. 

که اگه این کد رو بذارید دوتا شکل از قالبتون میریزه.. 

همین کد زیر رو مثل کد قبلی به آخر کدهای CSS قالبتون اضافه کنید.. 

دقیقا بعد از کد دومی که اضافه کردید.. 

 

.fallingLeaves span:nth-child(3n) { background: url(http://bayanbox.ir/view/7638067417372580080/hiclipart.com-1.png); display: inline-block; width: 80px; height: 80px; background-size: 30px; background-repeat: no-repeat; }

 

- یادتون نره یه خط ایجاد کنید بعد کد رو بذارید..

- در آخر بازم ذخیره ارو کلیک کنید..

 

- و اینکه اگر خواستید یه عکس دیگه بذارید لینک عکس پیش فرض زیر رو حذف کنید از داخل کد دوم..

http://bayanbox.ir/view/4134513399720456630/leaf.png

 

و برای ریزش عکس دوم میتونید لینک عکس پیش فرض زیر رو از کد سوم حذف کنید.. 

 

http://bayanbox.ir/view/7638067417372580080/hiclipart.com-1.png

 

- بعدش هر عکسی که خودتون آپلود کردید رو لینکشو جایگزینش کنید..تمام..


- خوب چون انسان مهربونیم یه بسته براتون اوردم که راحت استفاده اش کنید..

- توش خودم 47 تا عکس همینجوری گذاشتم..

- اگه عکس مورد نظرتون داخلش نبود بهم بگید تا بذارم..

 

Download

 


خیلی خوب به درخواست یه داداش گل گفتم اینم بهتون بگم.. بی نسیب نمونین..

- اینکه برای بیشتر یا کمتر کردن اندازه شکل توی کد ریزش عکس دوم.. 

- میتونید عدد 30px رو از داخل کد که روبه روی background-size نوشته شده ارو تغییر بدید.. 

- دقت کنید چیز دیگه ای ارو تغییر ندید.. فقط همونو توی CSS قالبتون که کد رو گذاشتین تغییرش بدید.. همین


امیدوارم لذتشو ببرید..☺️

Thursday 3 Mehr 99 , 16:53 لوک بد شانص

عرررر دمتون گرممم

♛لینـ בا♛
چاکر شوما =)
Thursday 3 Mehr 99 , 16:55 THE BOYZ 빵❤ 큐

میگم اینا که میریزه میشه عکس های مربعی باشن مثلا عکس یع ادم؟

♛لینـ בا♛
اره چرا نشه
فقط باید عکست ریز باشه مث این عکسی که توی کد هاست
Thursday 3 Mehr 99 , 16:59 لوک بد شانص

عکس حتمن باید تو بیان باکس عاپلود شده باشه؟

♛لینـ בا♛
نه فک نکنم
من همیشه عکسامو یا میذارم تو پیکو یا یوآپلود
هنوز دارم دنبال عکس ریز میگردم اونارم بذارم تو پست
Thursday 3 Mehr 99 , 17:02 لوک بد شانص

عکسش بزرگ باشه چی میشه؟

♛لینـ בا♛
خوب بزرگش میریزه دیه 0-0
یه امتحانی بکن منم امتحان کنم ببینیم چی میشه
Thursday 3 Mehr 99 , 17:03 لوک بد شانص

خخخ

♛لینـ בا♛
والا XD
من خودم الان دارم برش میدم از تو عکس
شد اگه میذارم ببینی
Thursday 3 Mehr 99 , 17:07 THE BOYZ 빵❤ 큐

میشه چندتا عکس مختلف بزارم؟

مثلا هر کدوم از اینا که میریزه یه شکل مختلف باشه؟ 

♛لینـ בا♛
امتحانش نکردم بیب
بازم الان دارم عکس میابم
امتحانش کنم بگم بهت
Thursday 3 Mehr 99 , 17:09 THE BOYZ 빵❤ 큐

فهمیدی اطلاع بده XD

 

♛لینـ בا♛
چشم حتما
همین پست رو اپدیت میکنم
Thursday 3 Mehr 99 , 19:24 THE BOYZ 빵❤ 큐

الان من نفهمیدم میشه عکس متفاوت گذاشت؟

♛لینـ בا♛
اره دیگه
اخر پست نمیبینی نوشتم؟
یجایی اپلودش کن عکستو و لینکشو بذار
بجای لینک برگ پاییزی که الان داره
عکسم گذاشتم ببینش
اگه بازم چیزی درنظر داری بگو بهم
Thursday 3 Mehr 99 , 19:28 THE BOYZ 빵❤ 큐

اها ندیدم -____-

مرسی ^3^

♛لینـ בا♛
فدامدا گلم ^^
Thursday 3 Mehr 99 , 19:36 لوک بد شانص

قشنگن (:

♛لینـ בا♛
چاکر شوما 😎👌
بازم درخواستی بداشتی بوگو 😁
Thursday 3 Mehr 99 , 19:52 لوک بد شانص

بادکنک میخام 😐

با عن 😐

♛لینـ בا♛
گزینه دو که توش بود
باوشه بادکنک رو هم میابم برات
Thursday 3 Mehr 99 , 19:59 لوک بد شانص

عن بود توش؟

♛لینـ בا♛
استیکرش رو گذاشتم
Shit
بادکنک یافتم
خصوصی بده بفرستم
Thursday 3 Mehr 99 , 20:10 لوک بد شانص

فقط PNG میپاشه؟

♛لینـ בا♛
آره فقط باید فرمتش PNG باشه
Thursday 3 Mehr 99 , 20:57 فاطـــღـــمـه ツ

قشنگه:)

♛لینـ בا♛
😊😁🙏

عالی

♛لینـ בا♛
عالی میبینی 😊

لیندا میشه چند تا چیز باهم بباره؟

♛لینـ בا♛
آره میشه ولی یکم سنگین میشه قالبت
امتحانش کردیم.. کدش کامل و درست بشه میذارمش 😁👌

اه مرسی

♛لینـ בا♛
خواهش میشه ☺️

من اون جا که عکس رو تغییر میده نفهمیدم یه بار توضیح میدی

♛لینـ בا♛
همونجایی رو میگی که گفتم لینک عکستو بذار؟
اگه اونجاس که من برا پیش فرض لینک یه عکسیو گذاشتم توی کد خوب؟
تو اونو بردارش حذفش کن از اینجا جای علامت سوال => (?) url
حذفش که کردی لینک عکس خودتو بذار جاش

عکس دوم از کد سوم رو نفهمیدن

♛لینـ בا♛
کد سوم که دادم
آخرین کد توی پست خوب؟ برا ریزش دومین عکس از قالب
توس یه لینک عکس هست اونو بردار لینک عکس خودتو بذار بجاش

اون کد که زیر درخواست از افشین نوشتی ؟

 

اون که لینک نداره

♛لینـ בا♛
داره
کدش درازه.. روش با انگشتت بکش سمت چپ میبینی بقیه اشو

لیندا شی میتونی منو از نویسندگی وب All kpop برداری ؟ :|

بیا با هم به توافق برسیم یکیمون اویکی رو برداره .. نظرت ؟ 

♛لینـ בا♛
من خودمم میخوام برم داره از نویسندگی
شلوغ شده لیست وبم
من بردارم یا تو؟ 

این امکان داغون بیان واقعا رو اعصابع :|

بیا ببینیم کدومم وب بیشتری داره اون برداره :/

ینی اونی که وب کمتری داره اونیکی دیگه رو از نویسندگی برداره ..

ولی اگه برا من بمونه نهایت یه ماه صبر میکنم نیاد میزنم حذف سایتشو :||

♛لینـ בا♛
خوب من وب هام 15 تاست
با این میشه 16 تا
توچی؟!
البته هایدن نویسنده بودن هام به کنار
گهگاهی میاد دیگه خودت میدونی

من 5 تا :| با این میشه 6 تا .. ولی برا منی که سه تا وب دارم شلوغ به نظر میرسه دو تا وب دیگه م برا قالب نویسنده م آخه ..

الان یه نظر دیگه دارم ((:

میگم تو که 15 تا داری اینم روش فرقی نمیکنه کع :| :)

ولی نه چون خودم گفتم الان برت میدارم ((:

اها رااستیییی کامنت قبلی منو تو دیدی ؟ چون منتظر تایید شد میخوام ببینم اون دیده یا تو !

به هر حال میگم یه مدت زیادی نیومد چاره ای ندارم .. گفتم اینجا گفته باشم بعدن نگی نگفتی :|

♛لینـ בا♛
من دیدم کامنتتو.. میخواستم جواب بدم دیدم بد میشه.. 
هرگونه راحتی گلم.. وب من نیست که.. وب اونه.. 

عام سایز ریزش کد سوم عوض نمیشه؟

♛لینـ בا♛
عوض شد بذار الان بذارم توی پست

هر وقت درست شد بگو

♛لینـ בا♛
حله دادا

فق همونو اضافه کنم؟

♛لینـ בا♛
آره همونو
من گذاشتمش رو 70 بزرگ شد قشنگ

چرا؟

♛لینـ בا♛
ساری.. با اون یکی اکانتم بودم میخاستم خودمو ریمو کنم تو رفتی
بعد نت رو بابام خاموش کرد تا وصل شه دیرشد.. 
الان ادمینی
Saturday 27 Dey 99 , 10:23 Red square Queen ✨👑✨

سلام

خیلی ممنون خیلی بدردم خورد

 

ولی پشمک نداره من پشمک میخواستم

 

ولی بازم ممنون :)

♛لینـ בا♛
سلام گلم.. خاهش میکنم =)
اینارو ببین خودت :
Saturday 27 Dey 99 , 16:36 Red square Queen ✨👑✨

وای ممنون خیلییی خوشگلن این پشمکا :)

 

مرسی که زحمت میکشین :)

♛لینـ בا♛
خواهش میکنم عزیزم ^^

نظرلطفته گلم ^^

کلییییی مرسییی با این اموزش خفنتتت😍💙💙

ولی من نفهمیدم باید کجا پیست کنم:/

♛لینـ בا♛
خاهش
کار خاصی نداره
آروم بگرد تو کد های قالبت پیداش میکنی
جاشم که نشون دادم

من هیچچچچچچی نفهمیدم

میشه خودت برام بکنی ؟؟؟

♛لینـ בا♛
دوباره با آرامش بخون قدم به قدم برو جلو یادمیگیری گلم
من اصلا وقت ندارم شرمنده
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
ԀѺИ'Ҭ СѺթү թLՀ
јԱՏҬ LЄѦГИ іҬ
Designed By لیندای اعظم