LEARN FREE HERE

شفاف سازی باکس ها در قالب بیان

سلامی دوباره..

امروز اومدم با یه کد دیگه برای قالب..

این کد کوچولو رو میتونید برای شفاف سازی یا همون شیشه ای کردن.. 

باکس های قالبتون استفاده کنید..

خیلی ساده است فقط کمی دقت میخواد که درست جایگذاری کنید..

کد هارو باید جلوی هر کلمه background که توی CSS قالبتون هست بذارید..

البته اگه کد رنگ یا لینکی هست جلوش.. باید اون رو پاک کنید بعد این کد رو بذارید..

فقط اگر میخواید برای بدنه قالب (body) و هدر (header) قالبتون عکس قرار بدید..

این کد شفاف سازی ارو اونجا نذارید.. 

اگر کد رنگ بود و یا لینک عکسی بود پاکش نکنید.. ولی برای بقیه background ها..

این کد رو قرار بدید..

کد رنگ به این صورت نوشته میشه : 123456# (ممکنه اعداد و حروف دیگه باشه)

لینک عکس به این صورت : " "=url

و البته دقت کنید که این کد برای دو رنگ مشکی و سفید هستش..


خوب کد اول برای رنگ سفید :

rgba(225,225,225,.8)

کد دوم برای رنگ مشکی :

rgba(0,0,0,.4)

امیدوارم به کارتون اومده باشه عزیزان.. 

رنگ های دیگه ای هم اگر خواستید فقط میتونید درخواست بدید تا کدشو بذارم..

پست رو آپدیت میکنم اگه درخواستی زیاد باشه برای رنگ های دیگه.. 

هر نگی دلتون خواست بگید میذارم حتما.. 

روز خوش :) 

 

بسیار زیبا -_-

♛لینـ בا♛
خواهش 😑🙄
نویسنده کنم یا بازم دعوا میکنیم؟ 😒🤦‍♀️

هعی میخوای دو روز یه بار ریموو کنی -_-؟

♛لینـ בا♛
ینی دوروز یبار دعوا داریم...؟ 😑😑🤦‍♀️

نه، ما هر 2 ساعت یبار دعوا داریم -_-

♛لینـ בا♛
راس میگی 😑😑👌😂
نمت کنار بیایم ولی خوب کنار اومدیما 😑😑🤦‍♀️👌
خلاصه میخای نویسنده بشی..؟
چیزمیزای ساده بذاری میدونی دیه.. 

سخته 

 

♛لینـ בا♛
خیلی راحته که 
Tuesday 18 Azar 99 , 14:14 فاطـღــمه ♬♪

رنگ های هگزادسیمال رو میشه با rgb و چهار کد داخل پارانتز نوشت. به صورتی که سه کد آخر همون رنگ هستن و کد اولی که میتونه بین 0 تا 255 باشه میزان شفاف بودن اون رنگ رو میگه.

اینجوری هم میشه که به جای استفاده از شش رقم در کد رنگ از هشت رقم استفاده کنیم و دو رقم اول میزان شفافیت رنگ رو نشون بدن.

مثلا ما یک رنگ بنفش داریم به این کد : #0055ff

حالا اگر اول این کد ، رقمی بر مبنای شانزده بدیم این رنگ رو به یک رنگ شفاف تبدیل میکنیم.

مثلا : #320055ff

که همون رنگ بنفشه ولی شفافه :)

هر چقدر این رقم بیشتر بشه از شفافیت کمتر و هر چه این رقم کمتر بشه شفافیت بیشتر میشه

بزرگترین رقم در مبنای شانزده ff هست که اگر اول رنگ ff بذاریم همون خود رنگ خواهد بود و کمترین رقم 00 هست که یعنی کاملا شفاف و رنگی در کار نخواهد بود.

♛لینـ בا♛
هنگ کردم ولی با دوم که بقیه اشو. نوشتی متوجه شدم یکمی..
ممنون ابجی 🌺😇

چیزایی که میزاریی خیلی خوبه مرسی💕

 

 

پ.ن:وب خودم خ درب و داغون..تو وب قبلیم از اموزشگات زیاد استفاده کردم مرسی

♛لینـ בا♛
خاهش میکنم گلم 😇

حوصله کنی میتونی درستش کنی گلم

خیر 

♛لینـ בا♛
برا تو سخته دیه

پست زیبایی بود :)

باز ما را با پست هایتان خوشحال کنید :)

♛لینـ בا♛
واو.. یه 32 ایه دیه 😎😎👌
ممنون سر زدی.. حتما 😎😇
===============
لیندا این امیر خودمونه :|
اتریب
Tuesday 18 Azar 99 , 17:23 فاطـღــمه ♬♪

یکم راجب مبنای شانزده بخون راحت تر درکش میکنی :)

♛لینـ בا♛
باشه ممنون :) 

هوم 

♛لینـ בا♛
¦) 
چ خفن:"\
♛لینـ בا♛
😇

چجوری میزان شفافیتشو تنظیم کنیم؟

♛لینـ בا♛
تغییر اعداد کد مانندی که بین نقطه ها نوشته شدن
Wednesday 6 Mordad 00 , 07:31 𝗘𝗿𝗶𝗰 ...

اونی تویییییی

کجایی تو زودی بیاا

♛لینـ בا♛
کی کیه؟
من هارلی ام.. یا همون لیندا.. 
کجا بیام؟ 
Friday 8 Mordad 00 , 02:39 𝗘𝗿𝗶𝗰 ...

میدونم دیگه اونیییی😁

فک کردم رفتی

خوبی

♛لینـ בا♛
آره رفته بودم کامل
اومدم سر بزنم یه مدت دوباره برم
خوبم تو خوبی؟ 
Friday 8 Mordad 00 , 17:26 𝗘𝗿𝗶𝗰 ...

هعی.. 

فک کنم منو یادت نیس😅 ولش البته

خداروشکر .. اوهوم تنکس❤

 

♛لینـ בا♛
آره خو یادم نیست باید دوباره معرفی کنی شاید یادم بیاد
سلامت باشی گلم 
Saturday 9 Mordad 00 , 08:18 𝗘𝗿𝗶𝗰 ...

تو وب من آشنا شدیم من فاطیم زیاد حرف نزدیم ولی خو دنبالت بودم

مرسی همچنین❤

♛لینـ בا♛
باز مرسی یکی به یادم مونده بود.. اونم یه شخص دور و نه زیاد نزدیک..
نزدیک ها همه فراموش کردن.. 
مرسی گلم خوشحالم کردی ❤️
Saturday 16 Mordad 00 , 19:00 𝗘𝗿𝗶𝗰 ...

اینطوری نگو شاید گمت کردن...

تو این دنیای مجازی خیلیا همدیگرو گم میکنن که حتماا خودتم تجربشو داری :) 

♛لینـ בا♛
من نه وب عوض کردم نه چیزی.. بخوان میتونن داشته باشنم..
من هرکی که خواستم رو الانم دارم و چکش میکنم.. 
پس این حرف شاید گمت کردن.. برام یهبهونه ای بیش نیست.. 
Saturday 23 Mordad 00 , 02:02 𝗘𝗿𝗶𝗰 ...

اوهوم :) 

♛لینـ בا♛
:))
راستی این چنل من تو تلگرام.. تازه زدمش.. همینجوری چرت و پرت و خاطرات و غیره از گذشته هام میذارم.. 
خاستی یه تبلیغی یا خودت جوین شو..
https://t.me/red_awngl
مرسی.. فعلا
Sunday 24 Mordad 00 , 19:33 𝗘𝗿𝗶𝗰 ...

تلم دست مامانمه :(

تبلیغ تو وب خودم؟؟ 

♛لینـ בا♛
آها باشه
فرقی نداره.. خاستی تبلیغ کن نخاستی بیخی :) 
Tuesday 26 Mordad 00 , 16:50 𝗘𝗿𝗶𝗰 ...

باشه چشم اونی❤

♛لینـ בا♛
بیخی گلم پاکیدمش.. شرمنده زحمت افتادی.. 
Wednesday 27 Mordad 00 , 17:36 𝗘𝗿𝗶𝗰 ...

چرا پاکیدی عه :(

♛لینـ בا♛
بیخی گلم
شاید یه وبلاگ دیگه زدم اونجا رو میگم تبلیغ کنی بازدیدش بالا بره
مرسی
Tuesday 2 Shahrivar 00 , 18:44 𝗘𝗿𝗶𝗰 ...

باشه پس اونی حتما بگیاااااا اوک؟؟ 

♛لینـ בا♛
اوک
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
ԀѺИ'Ҭ СѺթү թLՀ
јԱՏҬ LЄѦГИ іҬ
Designed By لیندای اعظم