LEARN FREE HERE

اسکرین شات از محیط ویندوز بدون استفاده از نرم افزار

سلام عزیزای گلم

امروز اومدم یه راه ارو بهتون یاد بدم که فکر میکنم خیلی ها درگیرش هستند

عنوان شاید یکم مبهم باشه ولی الان توضیح که بدم میفهمید منظورم رو

مثلا میخواید از روی فایل PDF یا فایل های دیگه که رمز گذاری شدند عکسی ارو بردارید

و البته که میدونید بعضی سیستم ها نمیشه PDF رو به Word تبدیل کرد مگر اینکه

امکانات ویژه ای رو بخرید و فعال سازی اش کنید

یا مثلا میخواید از صفحه لبتاپتون اسکرین داشته باشید ولی گزینه اسکرین رو ندارید

ولی خوب  من یه راهی ارو میگم که نیازی به هیچی نداره فقط چنتا دکمه میخواد

عکس مورد نظرتون و یا صفحه مورد نظرتون رو خودتون fix کنید

یعنی هر قسمتی ارو که میخواید رو داشته باشید رو رو صفحه اتون نگهدارید

بعدش توی کیبوردتون دکمه prt sc sysrq یا توی کامپیوتر print screen sysrq رو فشار بدید

همین الان شما یه عکس از صفحه اتون دارید

بعدش باید برید توی برنامه Paint .. وارد که شدید فقط دکمه های ctrl + V رو فشار بدید

عکستون خودبخود Paste میشه تو برنامه..بعدش برای اینکه جاهای اضافی ارو حذف کنید

باید طبق تصویر زیر شماره یک ( selection ) رو کلیک کنید

قسمتی رو که میخواید بمونه براتون رو داخل کادر بندازید

بعدش شماره دو ( crop ) رو کلیک کنید .. قسمت موردنظرتون برش میخوره براتون

بعد مرحله سه ( save ) رو کلیک کنید و با اسم دلخواهتون عکستون رو ذخیره کنید

 

 

عکستون آماده ی استفاده است

من خودم هرعکسی که میذارم توی این وب از این روش درستشون میکنم

بعدا آموزش برنامه هارو هم میذارم

نکته : توی بعضی سیستم ها برنامه Paint یا نیست یا پیداش نمیکنید..اگر یکی یکی از اینها براتون پیش اومد نگران نباشید برای اون هم راهی هست..کافیه بگید تا راهنمایی اتون کنم :)

ممنون از توجهتون .. امیدوارم به دردتون بخوره

موفق باشید :)

 

اونی این اموزشات واقعن بدرد میخوره ❤️

خسته نباشی :)

مخصوصن اونی که مال گذاشتن ویدئو تو وسط پست بود .

♛لینـ בا♛
خواهش میکنم عزیزاونی ^^
خوشحالم که به دردت خورده

یه خصوصی بده کارت دارم همینجا XD
Saturday 11 Mordad 99 , 15:56 عاشقِ دل شکسته :/ ( حج :/ )

جالب بود!

ولی بلد بودم (B

+بنظرم عنوان رو بزنید اسکرین شات از محیط ویندوز بدون استفاده از نرم افزار! اینجوری بیشتر خونده میشه

♛لینـ בا♛
منم ولی گفتم بعضیا ندونن شاید :)
دمت گرم بابت عنوان مرسی ;)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
ԀѺИ'Ҭ СѺթү թLՀ
јԱՏҬ LЄѦГИ іҬ
Designed By لیندای اعظم